Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Darmowy odpowiednik TeamViewera?
From: artiun <artiun@spam.wp.pl>
Date: Sun, 09 Jun 2013 22:20:02 +0200
Cześć,

od pewnego czasu testuję TV, działa niesamowicie, ale cenę ma też dość
znaczną, a ja to potrzebuję do drobiazgów, więc się zwróci za jakieś 10 lat :D

A może jest jakiś darmowy odpowiednik TV? Nie musi mieć wszystkich
możliwości. Wystarczy ,,podrzuć coś maksymalnie prostego drugiej stronie i
miej jej pulpit u siebie chybcikiem''.

Jest niby  trochę takich rozwiązań, ale może macie coś wypróbowanego,
przetestowanego, że działa i wiadomo jak działa?

Bez urazy, u mnie właśnie przeszła burza! Walnęła dość blisko piorunem. Jutro ktoś się zapyta:
Jak naprawić dach bez wchodzenia na podwórko.

O TO CI CHYBA CHODZI?

Bez ingerencji w kompa klienta nie da się zastąpić działań od strony samego klienta (użycia tego co ma). - przecinki wstaw sobie sam.

--
Artur
0 weeks 0 days 0 hours 27 minutes 41 seconds and 637 milliseconds.