Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 13 Nov 2023 12:33:13 -0800 (PST)
On Sunday, November 12, 2023 at 4:13:44 a.m. UTC-6, Trybun wrote:

> Nie zauważyłem tego. Przed zakupem zawsze sprawdzam ceny i nie odstaja
> one w Expercie od innych takich samych produktów w innych sklepach. I
> jak dla mnie atutem jest bliska lokalizacja tego sklepu, a wiec mogę
> zamawiać wysyłkowo z statusem zakupu w sklepie stacjonarnym, tak więc ze
> zwrotami nie ma problemu typu zamawianie kuriera czy inne cyrki.

Spoko. Ja generalnie generalizowac nie lubie ale jak widze koszyk z zgnitymi
jablkami to zazwyczaj nie szukam w nim nic super jakosci.
Expert jest jaki jest i pewnie niektorym takie sprzety pasuja.

> Allegro jak dla mnie odpada, nigdy nie wejdę już do tej samej
> śmierdzącej rzeki.

O widzisz, sie kiedys sparzyles i teraz ich nie lubisz. Ja mam odwrotnie,
allegro jest ok, expert do bani. Jak kto lubi.

> 50zł to nie drogo w sytuacji gdy klawiaturę idzie dostać już za 8zł? A

50 to nie drogo jak klawiatura ktora bedzie dzialac latami kosztuje dwie stowy
lub podobnie.
Znaczy sie taka z lampkami. Bo jak kupisz dellowska czy hpczana to one nawet
tanie beda relatywnie dobre ale bez lampek.
W robocie mamy takich mase i nikt nie przychodzi po nowe bo stara niedobra.
Zazwyczaj dostaja jedna na wejsciu i jak sie zwalniaja to nikt tych klawiatur
nie czysci anie nie
reuzywa.  One nie kosztuja 50 ani 80 ale w okolicy 100-ki znajdziesz dobra. Ale
bez lampek.

Tak wyglada rynek. No, poza tania chinszczyzna. Bo chinczyk ci sprzeda
cokolwiek byle kase wziac i miec cie z glowy.

> różnicę w użyłkowaniu widzą tylko ci co ją chcą zobaczyć. Ta solidna to

Szefie. Nie. No kurwa Nie.
Masz na swoim przykaldzie ze roznice sa to jakies szamanizmy pociskasz.
Rozniece w jakosci sa. Sam sie na nie nadziales. Tak wiec Nie.

> pewnie ta która jeszcze mam a kupiona była ponad 20lat temu, aktywne
> użytkowania przez jakieś 16lat, ani jeden klawisz nie wytarty, cena -
> najniższa z możliwych..

Porownujesz gruszki do traktora. Klawiry sprzed 20 lat nie byly az tak tanim
chlamem jak dzisiejsze.
Byly tanim chlamem w porownaniu do mechanicznych z lat 80tych albo
kontaktronowych ale byly relatywnie dobre.

No I Twoje uzycie nie rowna sie temu co biurowce robia z klawirami po 8-10h
dziennie.

Podsumowujac:
Poszukaj se ile kosztuje klawira membranowa della lub hp. Porownaj do
logitecha. Potem zobacz ile kosztuje mechaniczna tych firm.
Zobacz ile trzeba dolozyc za lampki.

Jak lubisz przebierac w koszyku z niespodziankami to sie przejdz do sklepu i
popstrykaj na tym co tam maja na wystawie. Jak lubisz kupic raz a dobrze to
trzymaj sie firm wymienionych powyzej (plus pare innych ale nie jestem na
bierzaco to nie bede doradzal).

Tyle i az tyle.