Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Fri, 10 Nov 2023 13:13:07 -0800 (PST)
On Friday, November 10, 2023 at 10:52:32 a.m. UTC-6, Trybun wrote:

> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy . A Ty co
> do nich masz?

Nie jestem Leszkiem ale mam podobne odczucia.

Co mam do nich: Czesto cena wcale dobra nie jest biorac pod uwage to ze ich
produkty sa czesto baaaaardzo bieda wersjami tego co mozna znalezc gdzie
indziej.
I bylo by zupelnie ok gdyby jakosciowo byly dobre tylko funkcji mialy mniej.
Ale to czesto jest tak ze i jakosc i funkcje sa biedne i to nawet jak produkt
jest znosnej firmy.

Np. Telefon samsunga. Cena dajmy na to 600pln. Gdzie indziej za tyle mialbym
(dawne czasy) 1GB ram. U nich za 600 byly tylko modele z 380MB ram. O innych
ficzerach jak pasciata kamera juz nie wspominam.

Podobnie kuchenki gazowe. Niby sa nierdzewne, maja palniki i kurki jak w innych
sklepach i niby ta sama firma (whirlpool) ale jakims cudem juz w sklepie farba
zlazi i z kurkow i z oznaczen a sama blacha jakas taka licha ze sie pod palcem
gnie. I palniki jakies inne niz w mendamarkcie w kuchence tej samej firmy.

Generalnie pare razy tam wlazilem, i jakosc tego co maja vs cena byla nie warta
uwagi.

Fakt ze sie reklamuja jak powaleni swiadczy ze nie maja duzo klientow.

Jak nie masz nic lepszego w okolicy to niestety, zostaje allegro lub wyprawa
gdzies gdzie asortyment jest lepszy.

No i fakt ze uwazasz ze 50 pln za klawire to nie tanio swiadczy ze nie wiesz
jaki jest rynek i co za ile mozna dostac.

Ta klawira to jest noname wart dokladnie tyle. Jak ktos potrzebuje klawire zeby
popstrykac bez finezji to jest ok. Ale nie jest solidna klawira.
I nie, nie uwazam ze dobra klawira musi byc droga. Jest sporo tanich i tez
dobrych ale nie maja bajerow i zazwyczaj nie sa mechaniczne.