Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: "ptoki (ptoki)" <sczygiel@gmail.com>
Date: Mon, 13 Nov 2023 12:18:54 -0800 (PST)
On Sunday, November 12, 2023 at 4:34:53 a.m. UTC-6, Trybun wrote:

> Jak to nieistotne, - masz taka klawiaturę to piszesz -  "u mnie też jest
> to choinka a nie klawiatura podświetlana", albo odwrotnie, "nigdy nie
> widziałem klawiatury podświetlanej, bez podświetlanych klawiszy"..
> To na nic bo po rozpakowaniu wyrzuciłem karton.

Sluchaj, masz juz chyba trzy czy cztery razy napisane co i jak. I nadal drazysz
temat. To ty przyszedles po porade a teraz zaczynasz ewangelizowac bo ci sie
nie podoba to co dostales.

Robisz bledy konsekwentnie (nie ogladasz obrazka na stronie - tam widac ze
literki nie przeswituja, nie pytasz przed zakupem, wyrzucasz pudelko).

I po otrzymaniu podsumowania sytuacji probujesz mnie przekonywac do swojego
punktu widzenia. Nie. Ja moj poglad mam i o nowy nie prosilem.

Kupiles gniota. Nie mozesz go zwrocic. Wyjeb go fhui. Kup lepsza klawire. Ciesz
sie nowa lepsza klawira. To moja rada.

Za te 80pln masz nauke i nastepnym razem bedziesz ogladal towar z 10 stron
zanim kupisz. A i tak czasem wtopisz bo dzis rynek taki ze trudno sie ustrzec.

A jak sie nie zgadzasz to powiedz sklepowi ze ja powiedzialem ze klawiatura
niedobra i ze oszukali bo literki nieprzezroczyste. Jak ci pomoze to w
negocjacjach to spoko. A jak nie to patrz punkt o wyjebaniu i zakupie nowej.