Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Klawiatura "podświetlana"
From: Eneuel Leszek Ciszewski <Zapraszam@do.czytania.fontem.Lucida.Console>
Date: Mon, 13 Nov 2023 12:13:35 +0100
W dniu 12 lis 2023 o 11:29, Trybun pisze:

A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy .

W necie?

Na zasadzie hybrydy, zamawiam online, towar odbieram w sklepie.

A Ty co do nich masz?

Pisałem dość obficie -- pralka i notebook... Nadto Monster --
kupiony w Electro.pl...

Chyba nie czytałem,

Być może -- nierzadko bywałeś w trybie writeonly.

o Monsterze to i owszem, ale i o nim nie pisałeś o jakichś problemach
w wyegzekwowaniem gwarancji.

Ty także teraz nie egzekwujesz gwarancji.

Przynajmniej ja nie widziałem takich postów.

Nie czytałeś czy nie widziałeś?
Monster:
   - miał uszkodzony ekran/wyświetlacz
   - miał znacznie mniej pamięci niż obiecywał specyfikacją.

Może nie widziałeś, może nie czytałeś, ale dyskutowałeś... ;)
U Ciebie (proszę -- wybacz lub nie; możesz ;) naraz wybaczyć
i nie wybaczyć) to częsta praktyka.

Laptop miał uszkodzony przewód niskiego napięcia w zasilaczu.

Pralka miała uszkodzone mocowanie bębna; serwis zwlekał, ME
robił ze mnie durnia itd... Trudno nie znaleźć śladów... :)

BTW -- Bogu niech będą dzięki za Whirlpoola!!!!!!!
Oby nie zepsuła się!!! [zbyt szybko!!]

Gdy szukałem pralki -- sprzedawca w Euro AGD powiedział, że zamiast
płytkiej pralko-suszarki mogę pokusić się o samą pralkę... Gdy go
poprosiłem o konkretne propozycję, wskazał na ten model Whirlpoola,
który teraz mam i powiedział coś na kształt -- >>choćby tę<<... Po
kilku miesiącach (przeprawach z ME, wyczerpujących poszukiwaniach,
masie pytań zadanych przedstawicielom producentów, lekturze opinii)
świadomie kupiłem Whirlpoola, czego na razie nie żałuję...

Ale jak widać buble u niektórych klientów znajdują
usprawiedliwienie..

Jak widać -- Media Expert (Electrp.pl, Avans itd. -- TERG S.A.) u
niektórych klientów znajduje uznanie.

W Avansie system reklamacji działa wybornie, wymieniają nawet sprzęt
na inny, a także żadnych utrudnień gdy idzie o zwrot kasy.
Przerabiałem kilka razy.

Nieco wyżej zauważasz o ME:
   T> A jak dla mnie jest to jedyny w miarę normalny sklep w okolicy

Zawsze można trafić na wadliwy egzemplarz, najważniejsze są sprawy związane z reklamowaniem tego u sprzedawcy. Niby przepisy są jasne,

ale ich wyegzekwowanie często jest trudne.

Dlaczego często? Rzadko mam takie problemy.

--