Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Drganie liter na ekranie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Drganie liter na ekranie
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Fri, 16 Oct 2020 14:55:38 +0200
W dniu 2020-10-16 o 11:35, trybun pisze:

Nie wiesz jak wyłączyć ochronę oprogramowania, bo toto mi sie ciągle włącza w usługach w tle. Jak wyłączę to potem w panelu sterowania- system mam komunikat, ze Windows mam nieaktywowany-aktywuj system Windows. Czyli bez szkód tej opcji nie mozna wyłączyć, żeby potem nie przywracać systemu. Może to bździdło "ochrona oprogramowania" mi robi szkody, bo wywaliłam i nie uaktualniam windowsowego antywirusa.

Jak widzę ja tą usługę mam wyłączoną na stałe. Być może zewnętrzne programy bezpieczeństwa (antywirusy i inne) ją wyłączają, a właśnie z takiego zewnętrznego programu korzystam obecnie. Takie wyłączenie nie generuje żadnych komunikatów.

To ja nie wiem dlaczego Microsoft mnie karze jak wyłączę usługę "Ochrona oprogramowania".
Komunikat potem, że Windows jest nieaktywowany.
Sprawdż jeszcze raz w Systemie na dole okna, czy tam jest, że System został aktywowany. Antywirusy różne mam, ale instaluję w razie potrzeby, a potem odinstalowywuję.

Wracając jeszcze do monitora, też mam z nim problemy, ale tu chyba chodzi o sam system. Objawy to gdy np włączę jakąś grę, czy np robię coś w edytorze tekstu, odejdę na jakiś czas od kompa a włączy się wygaszenie monitora to włączony program zostaje zawieszony. Może u Ciebie jest ten sam problem tylko występuje w innej formie...

U Ciebie zawiesza, a u mnie drgają literki tak jak przy zmianie rozdzielczości karty graficznej. Mam ustawione na Wyłącz monitor: nigdy. Jak mam ustawione-po godzinie to ten sam problem. Najpierw np. żądam: uśpij i po jakimś czasie myszą wybudzam. Olaf mi dobrze podpowiedział i mogę korzystać normalnie oprócz tego co wyżej napisałam. Zauważyłam, że gniazdko do kabla od prądu w monitorze mi się obluzowało i jak poruszę monitor czy wtyczkę to dzieje się to samo. Nie wiem jakim cudem gniazdko mogło się poluzować.

Odnośnie Speccy. Napisałam Ci, że nie wszystko pokazuje. Program był nie na dysku z systemem. Potem zainstalowałam na C: i działa normalnie.
Pozdrawiam.

--
animka