Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?... OT
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 26 May 2020 17:10:50 +0200

"Paweł Pawłowicz" 5ecd1ab3$0$526$65785112@news.neostrada.pl

Choc cos mi chodzi po glowie, ze jedna firma probowala dolozyc czwarty, i
bynajmniej nie chodzilo o CMYK.

Nie jedna firma, dodatkowe kolory są standardem przy druku o wysokiej jakości. Wejdź na stronę Pantone, zobaczysz, ile tego jest produkowane.

Druk opiera się o świecenie odbitym światłem i o pochłanianie -- znajdź
świecący monitor bazujący na 4 lub 5 **różnych** podpikselach budujących
kolorowy piksel.

Ten druk wysokiej jakości jest dedykowany tylko kobietom?

Czy są monitory lub jest druk dedykowany albo kobietom, albo mężczyznom?

Jeśli nie ma podziału a kobiety widzą ZDECYDOWANIE inaczej niż mężczyźni -- albo
mężczyźni nie wszystko widzą, co jest podawane ludziom, albo kobiety są
kaleczone.

Albo mężczyzna nie odbiera całego przekazu,
albo kobieta zupełnie inaczej widzi coś
  w TV
    niż
  w rzeczywistości.

-=-

Ślepy może korzystać z ,,telewizji'' jak zdrowy -- ale nie może
wykorzystać przekazu AV. (może odbierać tylko tor audio)

Czy analogicznie jest z mężczyznami, którzy nie odbierają w pełni
tego, co śle TV? (mężczyzna jako ślepiec korzystający jedynie z fonii)

Czy może kobieta jest kaleczona przekazami TV? (przekaz TV jest
pozbawiony profilaktycznie video, by nie faworyzować kobiet)

-=-

Gdyby kobiety naprawdę widziały inaczej świat niż mężczyźni -- miałyby własne
metody przekazu obrazu: gazety, filmy, monitory, telewizję, internet itd...
Tak, jak mają dziś własne ubrania -- choćby biustonosze.

Gdyby mężczyźni naprawdę widzieli inaczej świat niż kobiety -- mieliby własne
metody przekazu obrazu: gazety, filmy, monitory, telewizję, internet itd...
Tak, jak kobiety mają dziś buty na szpilkach...

-=-

Zgodzę się jednak co do tego, że kobiety ogólnie lepiej postrzegają kolory
niż mężczyźni -- bo statystycznie są zdrowsze pod tym względem od mężczyzn.

Innymi słowy:
 - kobiety jako masa ludzi rozpoznają kolory lepiej
     niż
 - mężczyźni rozpatrywani też jako masa ludzi.

Statystyczna ;) kobieta rozpoznają kolory lepiej niż statystyczny mężczyzna.

-=-

Rak nie dlatego powstaje, że komórka znalazła nadmiar dobrej informacji, ;)
ale dlatego, że nie znalazła dobrej... Nadmiar dobrej niekoniecznie powoduje
problemy. Inna sprawa, że zreplikowanie dobrej może dać w efekcie złą... ;)

-=-

Od dentysty wiem, że zbytnia urbanizacja prowadzi do zmniejszania liczby zębów
u ludzi. Nie wiem, czy mówił prawdę -- ponoć w dużych aglomeracjach ludzie mają
STATYSTYCZNIE mniej (niż 32) zębów od poczęcia.

Jedna z metod prowadzenia rozmowy -- ,,powiem coś, co odpowiada słuchaczom,
aby złapać ich ufność, po czym naleje im tego, co JA CHCĘ!''. Może właśnie
tak postąpił ten dentysta, ale wiem o tym, że środowiskowe potrzeby
kształtują nas...

Dlaczego kobieta, żyjąca w tym samym świecie co mężczyzna, miałaby
widzieć kolory ZUPEŁNIE inaczej niż mężczyzna?

Dlaczego ma macicę itd., choć mężczyzna nie ma -- wiadomo.

--