Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Tue, 19 May 2020 17:55:00 +0200

"J.F." 5ec3f3cf$0$556$65785112@news.neostrada.pl

https://allegro.pl/oferta/oprawa-natynkowa-led-50w-150cm-panel-swietlowka-8342933174
firmy i jej świecących listewek...

Tylko brak informacji o regulacji, a calosc moze byc za jasna.

Pytałem -- regulacja dwustanowa. ;)

Zamierzałem qpić ,,żarówki'' do qchni -- instalacja listewek
nie jest trudna; wystarczy je przybić do szafek qchennych...

A to moze swiatlo nie bedze az tak przeszkadzac :-)

W przybijaniu? -- nie będzie... ;)

Zmieniłem zamiary -- chcę położyć na szafkach to coś:

https://allegro.pl/oferta/lampa-led-120cm-natynkowa-oprawa-swietlowka-60w-8708241166
  32 pln za 5.2 klm z 60 W
lub to coś:

https://allegro.pl/oferta/natynkowa-lampa-oprawa-led-5000lm-50w-panel-150cm-7797091063
  28,88 pln za 5 klm z 50 W
zupełnie luzem...

Myślę też o ,,punktowych'' źródłach przybitych [grzechami?] do radia_tora:

https://allegro.pl/oferta/led-cob-50w-na-12v-full-spectrum-do-roslin-7936204927?fromVariant=8103993899
  24 pln
  spektrum 380nm-840nm
  50 W 12V-13V
  brak info o jasności
  (brak jasnej wypowiedzi)

Tylko te baterie... ;)
12 V -- dałoby się ściemniać...
Trzeba by zainwestować w zasilacze...

https://allegro.pl/oferta/led-cob-60w-220v-230v-neutralna-4500k-przewody-7539943637
  19,90 pln [tyle, co paczka Telfexo 180 mg; Desloratadyna straciła swą
atrakcyjność,
  więc sięgam po inne antyhistaminy... rotacja daje dobre efekty -- za jakiś
czas
  znów sięgnę po Desloratadynę, teraz zżeram Allertec]
  Dioda/Moduł Led Cob 60W Neutralna
  Napięcie zasilania 230V AC
  Wymiary  szerokość 60mm wysokość 40mm Otwory 34mm
  Zmierzony realny pobór prądu 55W-56W ( do około 40 stopni)
  Barwa 4500 K
-> Odwzorowanie barw Ra80
-> Jasność 5000-5500 Lumen
  Moduł wyposażony jest w termistor wraz ze wzrostem
  temperatury moc spadnie i odwrotnie (około 60-70 stopni)
  Powierzchnia diody pokryta silikonem
  W tej cenie przewód 15 - 20cm + kostka przyłączeniowa GRATIS !
-> PASTA GRATIS
  CE + RoHS
  Do lutowania używam cyny BEZOŁOWIOWEJ!

Zaoszczędzoną pastę wykorzystałbym [niecnie] w F-S?...

Ciekawe, jakiego radiatora potrzeba...
Szafki raczej metalowe nie są... ;)

Kilka takich -- i OK...

6 lat ... powinny byc juz w seryjnej produkcji

Chyba tak...

https://www.cree.com/news-media/news/article/cree-first-to-break-300-lumens-per-watt-barrier

Firmie z bulbami zadałem dwa razy to samo pytanie -- znalazłem
zero odpowiedzi. Jeśli przed zaqpem nie chcą gadać -- czy zechcą

Luminova ? Oni pewnie nawet tego nie robia ..

Ale srzedają i chyba potrafią czytać...

po przyjęciu forsy, gdy przydarzy się coś złego?...

a to predzej ... tylko wiesz - przez pol roku to prawo wymaga,
przez 2 lata ... w zasadzie tez wymaga, ale juz nie tak prosto.

W białostockich sądach:
- plus jest minusem
  (mogą mnie kazać zapłacić za błędy sprzedawcy)
- wykresy spirometrii są bezwartościowe
  (mogą uznać dane techniczne za nieistotne -- toż
  kupuję światło, nie litery czy cyfry)
- woda w opłucnej to rak oskrzela
- MR czy RTG są bezwartościowe wobec orzeczenia biegłego
  (biegły orzeknie, że białe nie jest białe itd...)
- jest jednoczesny zakaz czegoś i nakaz tegoż
  (to już wyższa szkoła logiki -- Sąd Apelacyjny)

-=-

Ciekawostka motoryzacyjna:

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502
Ściemniacze:

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502

https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803

https://allegro.pl/oferta/wlacznik-do-profil-led-12v-60w-sciemniacz-dotykowy-9214555419

https://allegro.pl/oferta/sciemniacz-z-wlacznikiem-do-profili-led-dotykowy-8733045755

https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660

https://allegro.pl/oferta/sciemniacz-kontroler-sterownik-radiowy-led-12v-24v-6827329559

https://allegro.pl/oferta/sciemniacz-led-sterownik-144w-pilot-radiowy-rf-6837988692

https://allegro.pl/oferta/sterownik-sciemniacz-tasm-led-5v-12v-24v-rf-pilot-9211010392
Ponad 3 klm na E27:

https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803
3 klm z metra:

https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660

-=-

Tak dużo ściemniaczy? -- chyba są do nich ściemnialne LEDki...
Może przykleić taśmę z LEDkami bez jakiejkolwiek obudowy?
Pod szafki i nad szafki?...

--