Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 22 May 2020 14:21:38 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ec701fe$2$511$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F." 5ec662cc$0$537$65785112@news.neostrada.pl
Wiedzą, że mają najwydajniesze LEDki na Allegro więc nie przejmują się mymi pytaniami?
Chyba nie tylko na allegro.

Widziałem pod koniec ubroku drogie (około 15 pln za E14) wydajne
LEDki w marmurowym sklepie, ale dziś po tym sklepie nie ma śladu...

Chyba je widzialem a Castoramie albo Liroju ...

Pytanie kolejne -- ,,czy podane przez nich parametry są prawdziwe?''...
Ja bym nie zakladal :-)
Jeśli nie są -- ile brakuje do prawdy? 50%, 25%...

Chinczyki nie znaja umiaru :-)

Ale faktem jest, ze swieca dosc jasno ...

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502
I malymi literkami "bez homologacji".
0. Gdzie te litery?
Tak male, ze ich nie widzisz :-)
Ważne, że nie ma wielkimi literami -- HOMOLOGACJA itd...

I co - chcesz dochodzic swego prawnie ? Podstawy sa ...

I nawet gdyby LED swietnie udawał włókno,
to i tak przeszkoda formalna jest.
Trzeba od razu budować reflektory LEDowe, nie kombinować...

Przeszkod nie ma. Ale biorac pod uwage homologacje na swiatla - to zadanie dla duzych producentow.
Dla konkretnego modelu samochodu.
Czyli - tylko w nowych.

Te nowe, adaptacyjne, to fajne tak nawiasem mowiac. Led w tym duzo, mozna np wylaczyc te odpowiedzialna za oslepianie pojazdu z przeciwka.

Szybciej reflektor (obudowa, regulacje, odbłyśnik)
padnie niż źródło światła...

Zebys sie nie zdziwil.

Wówczas komplet by miał homologację...

No wlasnie problem w tym, ze jakos nie zadbali o norme na "LED-owe zrodlo swiatla", wiec owszem - kompletna lampa ma homologacje, same LED niewymienne.
A lampa kosztuje pewnie ze 2000zl a nie 44 ...

Ponadto chcąc mieć 5 klm pod szafką,
a po co ci tyle ?
Żeby rozświetlić mroki...

Co ty pod ta szafką - zegarki reperujesz ?

przykleic na sufit,
Też myślałem, ale trzeba albo kleić naprawdę, albo
dziurawić żelbe_to_nowy strop... Żal mi kręgosłupa...

Co tam reklamuja ostatnio  - tasma klejaca Tessa :-)

Drogie?... Silne?...

W reklamie bardzo silna :-)

Czym oświetlić miejsce nad palnikami gazowymi?
Okap niby światło ma, ale ciemne.
Temperatura po okapem spora podczas gotowania...

Chyba nie az tak goraco ... ale metalowy okap bedzie swietnie chlodzil tasmy LED ... o ile klej bedzie cienki :-)

Nad szafki do qchni chyba zamówię zaraz takie:

https://allegro.pl/oferta/natynkowa-lampa-oprawa-led-5000lm-50w-panel-150cm-7797091063
dwie, ale być może położę tylko jedną...

Nie lepiej polowe tego na sufit przykleic ?

Włączę włącznikiem w ww. okapie.
Mało pracy, jasny efekt...

A jak bedzie za jasno ?

J.