Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 21 May 2020 13:15:24 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ec5d79f$0$17358$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F." 5ec506c0$0$17353$65785112@news.neostrada.pl
No i poki towar sie dobrze sprzedaje, to upierdliwy klient ... niech sp* :-)

Wiedzą, że mają najwydajniesze LEDki na Allegro więc nie przejmują się
mymi pytaniami?

Chyba nie tylko na allegro.

Pytanie kolejne -- ,,czy podane przez nich parametry są prawdziwe?''...

Ja bym nie zakladal :-)

Ciekawostka motoryzacyjna:

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502
I malymi literkami "bez homologacji".
0. Gdzie te litery?

Tak male, ze ich nie widzisz :-)

1. Czy są H7 LED z homologacją?

Chyba nawet nie moga, bo H7 to norma na zarowki.
I nawet gdyby LED swietnie udawał włókno, to i tak przeszkoda formalna jest.

Ale mysle, ze nawet nie udaje w tej lampce.

2. WYDAJNOŚĆ! 20 klm z 80 W lub z 40 W, lub jakos podobnie...
  20000/80 to 250 lm/W
   20000/40 to 125 lm/W <-- też niźle

A tymczasem homologacja daje jakies wymagania co do lumenow adekwate do zarowki, czyli raczej 2k.

Ściemniacze:
https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502
https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803

dlaczego "sciemniacze" ?
Bo ściemniają -- mylę się?

Masz na mysli kłamanie ?
Tak ogolnie to niekoniecznie, choc kto by tam wierzyl chinskim lumenom.

https://allegro.pl/oferta/wlacznik-do-profil-led-12v-60w-sciemniacz-dotykowy-9214555419
https://allegro.pl/oferta/sciemniacz-z-wlacznikiem-do-profili-led-dotykowy-8733045755
https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660

Ale to do tasm 12V ... ktore akurat pod szafki dobrze pasuja.

Pasują -- ale trzeba jakoś podczepić.
Ponadto chcąc mieć 5 klm pod szafką,

a po co ci tyle ?

trzeba chyba dać ponad 50 W czyli 5 A...

nie tak znow duzo.

- kupić
   - taśmy
   - zasilacz
   - ściemniacz
- przymocować
   - taśmy pod szafki
   - zasilacz na szafkach
   - ściemniacz?...
- poskładać

Niby w łazience mam w sumie więcej watów
na 12 V, ale mimo wszystko to wyzwanie...

Eee tam. Co kropelka sklei, sklei ... :-)

Ponad 3 klm na E27:
https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803

Ciekawe jak z temperatura i trwaloscia tego.
No i .. sciemnianie nie...

Cena zaporowa.

https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660
Szkoda tylko, ze te lumeny to jakies o niewielkim
poziomie ufnosci - tzn moze i tyle ma, ale gwarancji zadnej :-)

I w razie czego nie można udowodnić, że lumenów mało, bo czym je mierzyć?

dokladnie.

Co prawda, jesli duzo brakuje, to mozesz UOKiK napuscic, moze przypadkiem laboratorium ma ..

Pod szafki i nad szafki?...
Nad szafki to sie duzo swiatla straci na odbiciach ...

Dlatego chcę tam dać dużo lumenów!
Nich odbijają się od ścian i sufitu...
Z 10 klm zawsze jakaś poświata ;) powstanie...

przykleic na sufit,
Też myślałem, ale trzeba albo kleić naprawdę, albo
dziurawić żelbe_to_nowy strop... Żal mi kręgosłupa...

Co tam reklamuja ostatnio  - tasma klejaca Tessa :-)

J.