Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kto da więcej? lub za mniej? -- lumenów za plny?...
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 20 May 2020 12:30:23 +0200
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5ec4016e$0$510$65785112@news.neostrada.pl...
"J.F." 5ec3f3cf$0$556$65785112@news.neostrada.pl

Firmie z bulbami zadałem dwa razy to samo pytanie -- znalazłem
zero odpowiedzi. Jeśli przed zaqpem nie chcą gadać -- czy zechcą

Luminova ? Oni pewnie nawet tego nie robia ..

Ale srzedają i chyba potrafią czytać...

No i poki towar sie dobrze sprzedaje, to upierdliwy klient ... niech sp* :-)

Ciekawostka motoryzacyjna:

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502

I malymi literkami "bez homologacji".

Ściemniacze:

https://allegro.pl/oferta/zarowki-led-h7-s4-80w-cob-mocne-zestaw-20000-lm-9210079502

https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803

dlaczego "sciemniacze" ?

https://allegro.pl/oferta/wlacznik-do-profil-led-12v-60w-sciemniacz-dotykowy-9214555419

https://allegro.pl/oferta/sciemniacz-z-wlacznikiem-do-profili-led-dotykowy-8733045755

https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660

Ale to do tasm 12V ... ktore akurat pod szafki dobrze pasuja.

Ponad 3 klm na E27:

https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-30w-3152lm-185w-2835-smd-ccd-t100-9020801803

Ciekawe jak z temperatura i trwaloscia tego.
No i .. sciemnianie nie...

Ta mi sie spodobala - 7 tys chinskich lumenow
https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-80w-7052lm-380w-2835-smd-ccd-t170-8963169068

I taka konstrukcja - tu przynajmniej widac, ze chlodzenie dobre
https://allegro.pl/oferta/zarowka-led-e27-27w-3200lm-50w-5730-smd-ccd-t93-8963487987

3 klm z metra:

https://allegro.pl/oferta/tasma-240led-smd2835-1m-30w-3000lm-neutral-8435790660

Szkoda tylko, ze te lumeny to jakies o niewielkim poziomie ufnosci - tzn moze i tyle ma, ale gwarancji zadnej :-)

Tak dużo ściemniaczy? -- chyba są do nich ściemnialne LEDki...
Może przykleić taśmę z LEDkami bez jakiejkolwiek obudowy?

Zasialacze na 12V zwykle bezpieczne/izolujace ... ale w kuchni moze cos pryskac ..

Pod szafki i nad szafki?...

Nad szafki to sie duzo swiatla straci na odbiciach ... przykleic na sufit, i mowic zonie, ze malowac sufitu juz nie mozna :-)

J.