Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Roman Tyczka <noemail@because.no>
Date: Tue, 21 May 2019 09:51:52 +0200
On Mon, 20 May 2019 17:16:09 +0200, Ewa wrote:

> Skąd ten wniosek? Dlaczego ograniczony do połowy możliwości?
Sama pisałaś, cytuję:

"przy maksymalnym stanie procesora 100% było:
Clocks Core#0 - Core #3  Min 3888 MHz, Max 3994 MHz
czasami jest głośny

przy maksymalnym stanie procesora 99 % było:
Clocks Core#0 - Core #3  Min 2192 MHz, Max 2197 MHz
jest cichutki, właściwie w ogóle go nie słychać.

Czyli miałeś rację, ale"

2200 vs 4000 to mniej więcej połowa. Myślisz, że te herce nie mają nic
wspólnego z wydajnością obliczeniową?

> Przecież udowodniłam, że tak nie jest.
> Po co ta zośliwość i ironia?
> Miał rację Filip, że mi po prostu zazdościcie.

Hehe, dobre! :-)

> Kilku z Was wychodziło
> ze skóry żeby mnie przekonać do zwrotu tego laptopa, no i najlepiej
> do kupna poleasingowca (u któregoś z Was?).

Ja o tym pisałem, ale nie nazwałbym tego wychodzeniem ze skóry, czyli
projektujesz jakąś własną wersję rzeczywistości. A doradzałem, bo sam
używam i się to sprawdziło. Skąd pomysł, że handluję takim sprzętem?
Naprawdę myślisz, że grupa dyskusyjna to gruby target dla biznesu i warto w
nim trwonić czas?
Powinnaś troszkę nie ufać swoim osądom, bo są z dupy mówiąc kolokwialnie.

> Skoro nie "posłuchałam", to trzeba mi teraz tego laptopa obrzydzić.
> Nie uda się. On mi się coraz bardziej podoba. I jak widać może być
> równocześnie wydajny i cichy. I to wbrew Waszym, "panowie
> fachowcy i dżentelmeni", super teoriom.

Bardzo sobie tymi słowami zaskarbiłaś sympatię grupy, naprawdę pijar masz
najwyższych lotów.

--
pozdrawiam
Roman Tyczka