Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Monitor i lakier do paznokci - rozwiązanie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Monitor i lakier do paznokci - rozwiązanie
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Tue, 21 May 2019 00:12:04 GMT
On 2019-05-20, PeJot <PeJot@slepy.adre.nigdzie.pl> wrote:

> I się człowiek niechcący dowiedział.
>
> Swoją drogą co ma na wierzchu matryca że aceton tego nie rusza ?

Probowałem wyguglac i na dobrą sprawę to na 100% nie wiem, ale
obstawiam, że na pewno jest jakaś warstwa (lub kilka) nieorganiczna,
która zapobiega zarysowaniom, też antyodblaskowa - tego aceton nie
ruszy, a pod nią ewentualnie film PET lub cienkie szkło.

Niemniej nie ryzykowąłbym bardziej obfitego czy dłuższego wystawienia
ekranu na aceton, a nawet etanol.

--
Marcin