Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 20 May 2019 15:39:48 GMT
On Mon, 20 May 2019 17:16:09 +0200, Ewa wrote:
> Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> napisał
> Skąd ten wniosek? Dlaczego ograniczony do połowy możliwości?

Bo z wyłączonym Turbo Boost ("99%"). Bo bez tego szumi, jak tylko jest
większa robota do zrobienia, a koleżanka lubi ciszę i chłodny wydech.

> Przecież udowodniłam, że tak nie jest.

Widocznie nie doczytałem.

> Po co ta zośliwość i ironia?

Zarówno czujnik złośliwości, jak i ten od ironii, koleżance szwankuje.
Zalecam wymienić zasilacz.

> Miał rację Filip, że mi po prostu zazdościcie.

I tu faktycznie zostałem (ja, oraz wredni koledzy) rozgryziony. Mogę
tylko liczyć na to, że tato kupi mi fajnego laptopa na przyszłą gwiazdkę,
jeśli przyniosę dobrą cenzurkę ze szkoły.

> Kilku z Was wychodziło ze skóry żeby mnie przekonać do zwrotu tego
> laptopa, no i najlepiej do kupna poleasingowca (u któregoś z Was?).

Koleżanka ma, zdaje się, pewne tendencje do konfabulacji.

> On mi się coraz bardziej podoba.

I to w zasadzie najważniejsze. Stąd też moje zdziwienie, że koleżanka w
dalszym ciągu drąży temat i szuka nowych "testów" do wykonywania.

Mateusz