Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Procek i5 ... FINAŁ
From: "Ewa" <.@.>
Date: Mon, 20 May 2019 17:16:09 +0200

Użytkownik "Mateusz Viste" <mateusz@nie.pamietam> napisał w wiadomości
news:5ce2ad80$0$31432$426a34cc@news.free.fr...
Miał być cichy: jest (bo ograniczony do połowy swoich możliwości).
Skąd ten wniosek? Dlaczego ograniczony do połowy możliwości?
Przecież udowodniłam, że tak nie jest.
Po co ta zośliwość i ironia?
Miał rację Filip, że mi po prostu zazdościcie. Kilku z Was wychodziło
ze skóry żeby mnie przekonać do zwrotu tego laptopa, no i najlepiej
do kupna poleasingowca (u któregoś z Was?).
Skoro nie "posłuchałam", to trzeba mi teraz tego laptopa obrzydzić.
Nie uda się. On mi się coraz bardziej podoba. I jak widać może być
równocześnie wydajny i cichy. I to wbrew Waszym, "panowie
fachowcy i dżentelmeni", super teoriom.

EOT
Ewa