Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 08 Mar 2019 00:53:04 GMT
On 2019-03-05, Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam> wrote:

> Czy to takie ubzduranie? Poniekąd z definicji RAID miał składać się z
> dysków "inexpensive". Tylko postęp nieco tę definicję wyboczył...

Blackblaze, który regularnie publikuje statystyki nt. swoich macierzy -
jak się tam zachowują konkretne dyski, robił kiedyś badania, czy warto
uzywać dysków klasy enterprise (trwałość). Wyszło, że zdecydowanie nie.

Z tym, że nie wiem co Adam uważa przez dyski serwerowe, "enterprise" czy
np. "enterprise" + SAS +10k.

--
Marcin