Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szukam płyty pod NAS
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 10 Mar 2019 09:03:03 GMT
On 2019-03-10, Adam <a.g@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
>>> 801882-B21
>>> 400-AJOU
>>> 0B36404

> HP 1TB?
> Możesz rozwinąć, bo nie bardzo łapię, o co Ci chodzi.

Blackblaze o której w kontekscie dysków enterprise wspomniałem to
dostawca miejsca na dysku aka could storage. W tej chwili chyba ich
najmniejsze dyski to są 4TB a te enterpris, które testowali to są
"zwykłe" enterprise czyli 7200rpm itp. zestaw cech. Kosztują tak ze 2x
ceny desktopowego.

--
Marcin