Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Tue, 12 Feb 2019 21:34:10 +0100

To chyba musisz mieć halny w obudowie aby takie coś poszło na pasywnym
chłodzeniu.

https://drive.google.com/file/d/1XD7B1gb0qotqHYkmtRmuhb0yD5F7jxyR/view?usp=sharing

Nie. Może źle się wyraziłem. Są tam wentylatory, które praktycznie nigdy nie obracają się. Steruje nimi płyta główna i włącza w razie potrzeb. Procesor 125W prawie nigdy nie wykorzystuje swojej mocy. Gdy jakiś filtr w Photoshopie zapuszczam, to na krótką chwilę lekki szumek powstaje gdy duże wentylatory się załączą. Generalnie obudowa jest ażurowa i to sporo daje. Ciepło nie kumuluje się w niej. Do tego skuteczny radiator i pozamiatane. :-)

Grafika fabrycznie nie ma wentylatora.

Też mnie te lagi zaciekawiły. Mam to samo cpu z taką samą ilością
pamięci na 2ch monitorach FHD. W tej chwili z GTX750/1MB ale wcześniej
z 8400GS/512MB i żadnych lagów przy przeciąganiu nigdy nie auważyłem.
Fakt, że PS nie używam.

Te lagi, to mi nawet na File Exploratorze występowały. PS nie miał tu nic do rzeczy. Z tego powodu wymieniłem kartę o oczko wyższą i problemy zniknęły. Pewnie ją zatrzymam. Coś lepszego zaczyna się od 1000zł... A do grafiki więcej niż 8-bitowej nawet nie wspomnę o cenie. Szkoda kasy.

--
Pozdrawiam,
Marek