Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Thu, 14 Feb 2019 13:47:37 +0100
Dnia 14 Feb 2019 12:15:21 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

> Nieco bardziej w temacie - Marek skarżył się na efekt 'nie nadążania
> okienek' podczas ich przeciągania. Mam wątpliwości czy to związany z CPU
> - takie rzeczy powinny być załatwiane sprzętowo przez kartę graficzną.
> Może sterowniki grafiki jakoś skopane lub źle zainstalowane?

Mój poprzedni komp miał grafikę Nvidia i nie działało to najlepiej. Po
wypróbowaniu firmowego wróciłem do domyślnego strownika. Choć po
prawdzie w tym przypadku grafika z własościowym sterownikiem Nvidia źle
współpracowała z moim TV, nie trzymała rozmiarów okna. I nie mam
obserwacji co do lagów ale jakby były duże albo powstawały jakieś błędy
kolorów to bym wychwycił. Tak czy owak, też się skłaniam że winę za te
Marka kłopoty ponosi karta ze sterownikiem i nie jest to efekt za
wolnego procka.
--
Jacek
I hate haters.