Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Fri, 15 Feb 2019 09:13:25 GMT
On 2019-02-14, Marek S <precz@spamowi.com> wrote:

> Wiesz? Nie jest beznadziejnie!
> Np. AMD Ryzen Threadripper 1920X można u nas dostać za niecały 1800zł.
> To chyba najtańszy z tych wydajniejszych przynajmniej 2x.

Tak, Ryzeny 7, jeszcze od biedy :)

> Wow. To bardzo smutna wiadomość. Czy zastanawiałeś się czemu tak jest?
> Chciałbym, sorki, na cudzych błędach, nie wpakować się w podobny sposób.
> Czy na 100% chodziło o procek u Ciebie? Filmy to nieco inna kategoria -
> tam liczą się transfery danych głównie. Przy fotach, to głównie
> algorytmy, FPU procka.

Myślę że u mnie kombinacja zbyt dużych oczekiwać (subiektywnie) ale
cześciowo też przykre niespodzianki. Np. taki Vegas na którego
psioczyłem w innym wątku na FX-6100 obciążał procek powiedzmy w 70-80%
no to sobie pomyślałem, juchu, zamiast czekać 10h na przekodowanie FHD
BD bedę teraz czekał 5h. Po zmianie na 8350 nadal czekam 10h ale teraz
obciąza procek na poziomie 40-50% :) No ale Vegas to gówno na którego
stabilność wszyscy narzekają. Może z PSem nie będzie takich historii.

Inne oprogramowanie, np. różne ze stajni Pegasysa (Tmpgenc etc.)
przyspieszyły wyraźniej, ale wiesz, problem jest taki, że jak z tym
vegas, cholera trudno przewidzieć, czy te 80% to procek, czy ograniczenie
jest gdzieindziej.

--
Marcin