Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Thu, 14 Feb 2019 23:04:24 +0100

Nieco bardziej w temacie - Marek skarżył się na efekt 'nie nadążania
okienek' podczas ich przeciągania. Mam wątpliwości czy to związany z CPU

Nie tyle co skarżyłem się, co nie chciałem aby nowy komp zyskał taką nieprzyjemną cechę. Nastąpiło masowe przekręcenie moich intencji w zapytaniu. Jakoś niefortunnie musiałem je sformułować. Ja tylko pytałem o to jaki sprzęt polecacie i nic więcej.

A skąd taki mój wymóg z tym brakiem lagowania? No bo tak właśnie miałem na poprzedniej karcie graficznej. Wymieniłem ją parę lat temu na model o oczko wyższy, problemy zniknęły.

--
Pozdrawiam,
Marek