Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Thu, 14 Feb 2019 01:53:34 GMT
On 2019-02-14, Marek S <precz@spamowi.com> wrote:

> A co mogę mieć nie tak skoro wszystko śmiga jak należy?

Napisałeś o problemach z przesuwaniem między oknami. Tak Cię zrozumiałem
i wychodzi na to, że inni równiez. Teraz mówisz klarownie że nie ma
problemu i dopiero w dalszym poscie dodałeś info o przetwarzaniu
(wsadowym?) zdjęć pod PS.

Więc jak to jest to czekanie na PS to MZ nie warto. Zdaje się Tomasz już
pisał, że patrzac na passmark, zwiększenie 2x "prędkości" systemu będzie
kosztowało sporo. FX-8350 to cpu, który ma passmark ~9k i jeden z
najwyższych współczynników wydajności do ceny.

Zerknij sobie tu:
https://www.cpubenchmark.net/high_end_cpus.html

Te ceny sa orientacyjne, czasem mozna kupić drożej lub taniej.

Jeszcze dodam, że wcale się nie musi te 2x proporcjonalnie przekładać na
prędkośc przetwarzania tych zdjęć. Obrabiam dużo filmów i przeszedłem na
FX-8350 z FX-6100 (prawie 2x wyższy passmark). Było to rozczarowujące
doświadczenie.

--
Marcin