Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com>
Date: Sun, 10 Feb 2019 04:58:28 GMT
On 2019-02-09, Marek S <precz@spamowi.com> wrote:
> Witam,
>
> Czas na zmianę sprzętu. Obecnie korzystam z procka AMD 8350 4GHz, 16GB
> RAM, SSD. Płyta z 2ma kontrolerami SATA 600 - modelu nie pamiętam. Piszę
> o 2 kontrolerach gdyż ten sam dysk SSD przełączany między kontrolerami
> potrafi być 2x szybszy. Realne transfery w obie strony ok 500MB/s. Karta
> i procek z pasywnym chłodzeniem. Komputer jest prawie bezgłośny - kocham
> ciszę.

To chyba musisz mieć halny w obudowie aby takie coś poszło na pasywnym
chłodzeniu.

> Chciałbym kupić sprzęt znacznie szybszy. 2-3x będzie ok. Chodzi głównie
> o pracę w Photoshopie. Niedopuszczalne są lagi przy przeciąganiu okienek
> z monitora na monitor. Cena ma znaczenie. Jeśli da się coś taniej kupić,
> to z pewnością to wybiorę. Praca z 2-ma monitorami 1920x1200.

Też mnie te lagi zaciekawiły. Mam to samo cpu z taką samą ilością
pamięci na 2ch monitorach FHD. W tej chwili z GTX750/1MB ale wcześniej
z 8400GS/512MB i żadnych lagów przy przeciąganiu nigdy nie auważyłem.
Fakt, że PS nie używam.

--
Marcin