Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Marek S <precz@spamowi.com>
Date: Fri, 15 Feb 2019 21:40:35 +0100

Wiesz? Nie jest beznadziejnie!
Np. AMD Ryzen Threadripper 1920X można u nas dostać za niecały 1800zł.
To chyba najtańszy z tych wydajniejszych przynajmniej 2x.

Tak, Ryzeny 7, jeszcze od biedy :)

Może nie od biedy bo sporo butelek po imprezie będę musiał sprzedać by go kupić :-D

Inne oprogramowanie, np. różne ze stajni Pegasysa (Tmpgenc etc.)
przyspieszyły wyraźniej, ale wiesz, problem jest taki, że jak z tym
vegas, cholera trudno przewidzieć, czy te 80% to procek, czy ograniczenie
jest gdzieindziej.

W PS kładą ostatnio nacisk na wydajność dość mocno i chwalą się tym. Toi daje mi perspektywy na to, że nie odwalą podobnego numeru jak w "Twoim" Vegas. Zresztą cokolwiek nie miałem przed tym kompem, to PS nigdy nie pracował na pół gwizdka procka. Gorzej z optymalizacją algorytmów. Co jakiś czas, ze zdziwieniem stwierdzałem, że te same, mulące operacje zaczęły znacznie szybciej działać. Skoro to o soft a nie sprzęt chodził z tym brakiem przyspieszenia, to raczej w moich zastosowaniach nie powinno to się ujawnić.

Dobrze, że o tym wspomniałeś.

--
Pozdrawiam,
Marek