Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 16 Feb 2019 09:50:05 GMT
Witaj Marcin Debowski, 15 lut 2019 w
news:Vov9E.234925$cZ1.22144@fx02.ams1 napisałeś/aś:

> Myślę że u mnie kombinacja zbyt dużych oczekiwać (subiektywnie) ale
> cześciowo też przykre niespodzianki. Np. taki Vegas na którego
> psioczyłem w innym wątku na FX-6100 obciążał procek powiedzmy w
> 70-80% no to sobie pomyślałem, juchu, zamiast czekać 10h na
> przekodowanie FHD BD bedę teraz czekał 5h. Po zmianie na 8350 nadal
> czekam 10h ale teraz obciąza procek na poziomie 40-50% :) No ale
> Vegas to gówno na którego stabilność wszyscy narzekają. Może z PSem
> nie będzie takich historii.
>
> Inne oprogramowanie, np. różne ze stajni Pegasysa (Tmpgenc etc.)
> [...]
Passmark ma swój program do testów. Po zainstalowaniu  można sciągnąć
dowolne wyniki np. wg procesora. Testy procesorów składają się z
podtestów - można je porównać. Być może ogólna większa wydajność
jednego CPU nad innym nie rozkłada się proporcjonalnie we wszystkich
podtestach.
Inna sprawa jak soft wykorzystuje CPU - może nie potrafi wykorzystać
wszystkich rdzeni - to mogłoby wyjaśniać spadek obciążenia CPU. Np.
OMW w programach CAD wykorzystywany jest jeden rdzeń, więc
najważeniejsza jest tam częst. max proca.