Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Wydajny komputer (W10) pod grafikę 2D
From: Mateusz Viste <mateusz@nie.pamietam>
Date: 14 Feb 2019 12:15:21 GMT
On Thu, 14 Feb 2019 09:13:36 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
> Dziwne jakoś te pomiary.
>
> 1. Dla braku obciążenia i f=1400 temp. obudowy wynosi 14 stC. A powinna
> być co najmniej równa temp. w pokoju :)

Może właśnie jest? Być może Marek cały budżet wrzuca w samochód i
komputer a na ogrzewanie już nie starcza? :)

Nieco bardziej w temacie - Marek skarżył się na efekt 'nie nadążania
okienek' podczas ich przeciągania. Mam wątpliwości czy to związany z CPU
- takie rzeczy powinny być załatwiane sprzętowo przez kartę graficzną.
Może sterowniki grafiki jakoś skopane lub źle zainstalowane?

Mateusz