Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Sun, 21 Jan 2018 12:46:56 +0100
On 21.01.2018 10:51, RadoslawF wrote:

> Mylisz pojęcie "nowy" z pojęciem "nie używany".

Idealnie czysty, zapakowany w pudełko, które nie zawiera widocznych
śladów otwierania. Większa ilość takich przedmiotów na aukcji. Myślisz,
że ktoś by zadawał sobie tyle trudu dla 15 zł/szt?

> Ty więcej czasu stracisz na kupowanie niż ja na smarowanie
> tego wyjca przez rok. Ale co kto woli.

Tyle, że mi chodzi nie tyle o wyciszenie wiatraka, co także założenie
lepszego chłodzenia niż to, które było w zestawie z procesorem.