Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: Atlantis <marekw1986NOSPAM@wp.pl>
Date: Sun, 21 Jan 2018 08:56:49 +0100
On 20.01.2018 10:52, RadoslawF wrote:

> Taniej smarować.

Jak dla mnie za dużo zachodu. Wyjęte wiatraki były pokryte grubą warstwą
kurzu, który wszedł w każdy zakamarek. Oczyszczenie tego zajęłoby trochę
czasu, a i tak nie ma gwarancji, że finalnie dwudziestoletni wiatrak
będzie tak samo cichy, jak współczesny.

> Sugerujesz kupić używany czyli wyjący a za tydzień będziesz go wymieniał
> na nowy, pod warunkiem że będą nowe.  :-)

Kiedyś kupiłem na Allegro całkiem spory radiator z wentylatorem na
Socket A. Nowy, w pudełku, za 15 zł. Całkowicie sprawny. ;)
Było tego więcej na aukcji, więc najwyraźniej ktoś czyścił magazyny.
Może więc warto sprawdzić, czy nie uda się kupić czegoś podobnego do
twojego komputera.