Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaki procesor zamiast Pentium D 820 (+ jaki system 64-bit)?
From: gof@somewhere.invalid (Adam Wysocki)
Date: Sat, 20 Jan 2018 01:07:05 +0000 (UTC)
Adam Wysocki <gof@somewhere.invalid> wrote:

> W każdym razie... kondensatory i dysk SSD dziś przyszły, to się wszystko
> okaże (czy płyta po wymianie wstanie, i czy rozpozna ten SSD)...

Mamy sukces. Płyta ruszyła, nowy dysk (SSD na SATA3) rozpoznała bez
problemu, Debian Stretch dla AMD64 zainstalowany.

Problem jest tylko taki, że wyje to niemiłosiernie. Wiatraki wyczyszczone,
radiatory też (+ nowa pasta), a i tak wyje. Ale chyba tak już musi być.

Facebook, którego używam "referencyjnie", muli mniej, niż mulił na XP
(choć nadal nie umywa się do pracy na moim domowym i5), ale może to
kwestia świeżego profilu przeglądarki (zaimportowałem tylko zakładki), a
może kwestia SSD (jednak jakiś cache na dysku jest, ustawiłem na sztywno
384MB).

Dorzuciłem jeszcze uBlocka (sam używam ABP, chyba z przyzwyczajenia) i
Flasha, chociaż nie jestem pewien, czy jeszcze dziś jest potrzebny.

Jutro zawiozę kompa mamie i zobaczymy jak się sprawdzi w boju. Zamówię
procesor (Pentium D 945) i RAM i w tygodniu podjadę i wymienię już na
miejscu. Wątpię żeby była jakaś mega poprawa, ale procesor tani :)

--
[ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
[ Web:   http://www.chmurka.net/ ]