Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Wed, 15 Feb 2017 20:44:11 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" o826rn$tv2$1@node1.news.atman.pl

Jak ta tabliczka wygląda?

Nigdzie na moim zakupie nie widzę potwierdzenia zakupu
licencji poza tym, że papierowa instrukcja obsługi
zawiera informację o zainstalowanym W10...

Przed chwilą rozmawiałem via fon ze sklepem -- brak naklejek na laptopach.

http://www.mediaexpert.pl/laptopy/laptop-acer-aspire-e5-575g-54zl-nx-gdwep-010-,id-744417
 tu jest za 2599,99 pln, ale ja zapłaciłem 2199,00 pln
 dokładnie ten model, te numerki są na obudowie

I na Acerach, i na HP, i na Dellach...

Dostałem informację w sklepie, że:

- w trakcie instalowania można wybrać pomiędzy UEFI/GPT
  a MBR... (ja kupiłem z zainstalowanym systemem)

- matryce tej rozdzielczości innych laptopów też
  są słabe -- czarny jest szary...

- matryce lepszej rozdzielczości są lepsze pod tym względem

-=-

Postępy... ;)

 - VBox pracuje z WXP na pokładzie i NVidią, i z Intelem
   (jeśli wierzyć na słowo, bo zweryfikować nie umiem)
   tego, której grafiki używa; z Intelem są problemy
   RAMowe, więc być może naprawdę używa i NVidii, i Intela)

    - OE jeszcze nie odpaliłem, bo wpierw trzeba
      coś przestawić w rejestrze -- nawet nie
      pamiętam co, ale IMO z ,,tożsamościami''...

    - szybkość emulowanego dysku to około 20 MB/s
      (bezpośrednio -- od 95 MB/s na początku
      do 60 MB/s na końcu dysku,
      pomijając piki -- 110 MB/s i 1 MB/s;
      do połowy dysku jest stała szybkość -- 95 MB/s;
      średnia/average 79 MB/s)

    - dysk gospodarza jest widoczny
      (już zapomniałem, jak to kiedyś montowałem, ale są podpowiedzi)
      ale HDTune nie mierzy jego szybkości

    - FF zainstalowałem, nawet film na Jutubie oglądałem...

    - jest zajęty cały ekran (w trybie pełnoekranowym)

    - Synaptics nie pracuje także tutaj

    - dźwięk pracuje

    - sieć też

 - można uruchomić ,,filtr światła niebieskiego'' (różnej gęstości)

 - jest zimny i cichy

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'