Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Uszk. p�yta DVD, wiele sesji itp. - jak odzyska�
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Thu, 16 Feb 2017 00:07:50 +0100
W dniu 2017-02-10 o 18:41, Kamil pisze:
Użytkownik "Jan Stożek" napisał:

To rzeczywiście cuda, jeżeli nagrywarka samodzielnie wyświetla
komunikaty na ekranie. ;)

Niezbyt lotna ironia. Sprzęt i programy działają w OS i wykorzystują jego
procedury. Nie próbowałem dochodzic co i jak. Opisałem fakty.

Napisałeś tak, jakby to nagrywarka sama z siebie coś zrobiła:

> widoczna. I o dziwo. Po włożeniu płytki do innej nagrywarki pokazał sie
> komunikat, że sesja nie została prawidłowo zamknięta i czy zamknąć.
> Kilka chwil działania nagrywarki (samodzielnie, bez programu
> wypalającego) sesja została prawidłowo zamknięta i zobaczyłem wszyztkie
> dane. Do dzisiaj nie wiem o co chodziło.

A częściowo samodzielnie to działały urządzenia (w tym i nagrywarki) na szynie SCSI. Taka nagrywarka potrafiła prawidłowo zamknąć nagranie, w trakcie którego sypnął się system operacyjny.

--
Pozdrawiam.

Adam