Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Wed, 15 Feb 2017 18:34:39 +0100

"Eneuel Leszek Ciszewski" o81l1p$9dn$1@node1.news.atman.pl

Stale zastanawiam się nad tym, czy mi w ogóle Windows jest potrzebny...
A jeśli jest potrzebny -- czy niestarczy W7Starter na netbooku z atomowym napędem...
+ A jeśli jest potrzebny -- czy nie starczy W7Starter na netbooku z atomowym napędem...

Kopie od razu sprawdziłem i uznałem, że ta może zostać,
+ Kopie od razu sprawdziłem i uznałem, że tak może zostać,

-=-

Złośliwość martwicy ;) nie zna ograniczeń, dlatego nie warto na razie ;)
inwestować w jabłkowe UEFI...

[poznacie ich po ich owocach]

-=-

BTW jabłek -- wczoraj wyprzedały się wszystkie w białostockim Auchan... ;)
Były gruszki [na wierzbie?], pomarańcze, ale jabłek -- nie było... ;)

-=-

Innymi problemami tego nowego Acera jest niewspółpracowanie
z Synaptics i słaba matryca...

UEFI teraz chyba ma każdy laptop z Win...

Niestety, na dzień dzisiejszy, jeżeli chcesz mieć w pełni funkcjonalny komputer to nie da się tego zrobić bez W$. Jabłko drogie, a Linuch potrafi obsługiwać tylko popularny sprzęt.