Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
Date: Thu, 16 Feb 2017 16:14:16 +0100

"Trybun" 58a58ef9$0$651$65785112@news.neostrada.pl

Jakaś "partycja do odzyskiwania" jest.

No to musisz się wspomóc instrukcją obsługi, jak z niej
skorzystać pod UEFI. I tak nawiasem - po przyniesieniu
do domu ze sklepu system miałeś już wgrany czy musiałeś
instalować sam?

Miałem wgrany, zainstalowany, skonfigurowany, bo zabrakło
laptopa zapudełkowanego. Zależy mi na powrocie do MBR.

Jak ta tabliczka wygląda?

Normalnie, na panelu przy klawiaturze, po lewej stronie od
touchpada tabliczka z nazwą producenta, serią i modelem
produktu, rodzajem procesora, pamięcią, zainstalowanym
systemem itd. dodatkowo trzy luźne naklejki informujące,
oddzielnie o procesorze, karcie grafiki i systemie.
Jeszcze jedna tabliczka jest na spodzie laptopa - zawiera
nr identyfikacyjny systemu i parę innych pomniejszych
informacji o sprzęcie i systemie.

Nie mam tu informacji o Windows.
Ponoć teraz tak jest.
Jedynie w instrukcji (papierowej) jest
informacja o tym, że laptop ma na sobie Windows10.

--
_._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'