Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UEFI

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UEFI
From: Trybun <cheilimx@jachu.ru>
Date: Wed, 15 Feb 2017 18:33:18 +0100

"Trybun" 58a42715$0$15194$65785112@news.neostrada.pl

Jak zrezygnować z tego dobrodziejstwa w nowym laptopie?

O ile jest taka opcja - wyłączyć w BIOSie.

Opcja jest.
Może by nawet pomogła, ale **przed instalacją W10**, nie -- po.
Kupiłem laptop z zainstalowanym systemem, nie z pudełka.
Pudełkowy omyłkowo sprzedano komuś innemu. ,,Na stanie''
był, ale fizycznie -- nie było, co wyszło na jaw już
po zakupie. Z zakupu mogę wycofać się jeszcze w ciągu
tygodnia...

Można by było ten zwrócić i kupić zapudełkowany, ale
raczej tak dobrze nie będzie, bo raczej ten laptop
ma **stosunkowo** niską cenę...

Do 10tki nie trzeba nośników pudełkowych czy "partycji do odzyskiwania".. Jednorazowa aktywacja i spokojnie możesz wersję 10tki którą raz aktywowałeś na sprzęcie instalować z czego tylko chcesz. Sam system jest do pobrania na stronie MS, można go wypalić na płycie DVD czy zrobić bootowalnego pendrive. Oczywiście wszystko to ma sens o ile masz na laptopie tabliczkę z że tak powiem - certyfikatem że sprzęty jest wyposażony w system Win 10.