Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow>
Date: Fri, 11 Mar 2016 15:44:10 +0100
W dniu 2016-03-11 o 13:04, marfi pisze:
Użytkownik "Marek" <trele@fele.kuku.pl> napisał w wiadomości
news:nbubtq$566$1@node1.news.atman.pl...

 A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,

Miłość bliżniego w połączeniu z upośledzeniem umysłowym w całej krasie :)

Tiaaaa. Czyli lepsze jest połączenie owego "upośledzenia umysłowego" ze skrajnym egoizmem, i bliźniego... nienawiścią!

Naturalnym odruchem człowieka "nie-zindoktrynowanego" wychowaniem, jest to, co w powiedzeniu: "Homo Homini Lupus". I aby go _nauczyć_ zachowań pro-społecznych, potrzebna jest... nauka! Nie mam na myśli "science", ale i nie "study", bo to wymaga już pewnych podstaw, a nawet szkoły... średniej. Zaś fundamentów to człowiek nabywa w przedszkolu, a nawet wcześniej! W pierwszych miesiącach życia. I ten proces trudno nawet określić jako "teaching" lub "learning", bo najwięcej ma on wspólnego z indoktrynacją, wszak jest to po prostu siłą wtłaczane do głów "bezbronnych" dzieci. Więc jest to rodzaj tresury: - nie bekaj przy stole, nie dłub w nosie, nie czyń drugiemu co tobie niemiłe!