Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 14 Mar 2016 18:00:35 +0100
Dnia Mon, 14 Mar 2016 08:21:47 +0100, szemrany napisał(a):

> Co masz do argumentu poza tym, że gadanie z Tobą o tym to jak ze ślepym o
> kolorach?
> I nawet nie trzeba wielkiej bystrości umysłu tylko może odrobinę empatii by
> to pojąć.

O'rly? Znaczy się - skoro nie mam dzieci, to mam mordę w kubeł wsadzić i nie
bulgotać? Ciekaw jestem, czy proboszczowi ze swojej parafii też mówisz, że
ma zamknąć dziób odnośnie wychowywania dzieci…

[ Masz ochotę kupić sobie Nokię E52? Usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.   ]
[ Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/               ]