Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Maciek <maciek@nospam.pl>
Date: Sat, 12 Mar 2016 13:53:37 +0100
W dniu 2016-03-12 o 12:36, Michal Lukasik pisze:
> Sorry, że nie łapię się na twoją wizje dobrego katolika, ale w ramach
> przypomnienia... Piszesz, że jest 90% większości katolików. Zawyżając
> ~40% głosowało na PiS. Skąd ta rozbieżność? W.g. ciebie pozostali,
> którzy nie głosowali na "jedynie słuszną partię" to wszyscy "lewaki"?
Przede wszystkim masz problemy z liczeniem. Na PiS głosowało około 40% z
_głosujących_, a tych było raptem około 50% w całym społeczeństwie,
czyli z ogółu narodu na PiS głosowało około 20% (co oczywiście nie
oznacza, że to jedyni popierający tę partię, jednak innym "się nie
chciało iść"). Dopiero teraz Twoje pytanie jest zasadne: dlaczego z 90%
katolickiego społeczeństwa, na partię nawiązującą do tradycyjnych,
katolickich wartości głosuje raptem 20%?

Oto Polska właśnie. Katolicka :->

--
Pozdrawiam
Maciek