Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 13 Mar 2016 03:40:35 +0100
Dnia Fri, 11 Mar 2016 12:59:29 +0100, Marek napisał(a):

>   A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,

Ale masz jakieś wsparcie? I nie podpieraj się liczbą ochrzczonych, bo zadam
Ci konkretne pytanie - ilu ochrzczonych zrobiło to z własnej woli, a innych
rodziciele zatargali, „bo wypada” czy „co rodzina powie”.

> w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
> co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
> może sobie jedynie pokwiczeć na tych woich marszach KOD-u.

Odplumkaj się Suońce od marszów KODu.

>   Jak lewactwo i ateiści będą mieli w Polsce większość (co mam nadzieje
> NIGDY nie nastąpi), to sobie możecie wprowadzić legalne pedalstwo,
> gejostwo, lesbijstwo, kazirodztwo i robić burzenie kościołów jak wasz
> nauczyciel Lenin i Stalin.
>   Póki co tu jest Polska Jagiellonów i żadne wydmuszki polityczne typu
> Petru, Schetyna i spółka nie będą nam narzucać swoich obyczajów.

Nie szczekaj tak, bo się spocisz. „Lewactwo”, „ateiści” - ot parę słówek
kluczy i szczekanie bardziej. Dlaczego tak się episkopat nie chce zgodzić na
to, by Fundusz Kościelny zlikwidować i w miejsce tego wprowadzić dobrowolny
odpis przy składaniu PIT? Bardzo jestem ciekaw, jak wtedy prezentowałoby
się, że Polska to w 90% kraj katolicki. Oj bardzo jestem ciekaw.

Druga kestia - żaden ze znajomych mi agnostyków, ateistów, buddystów,
prawosławnych czy paru muzułmanów - nie nawołuje do burzenia kościołów.
Jeden wierzy w jedno, inny w drugie. Mnie nic do tego. Ale idnoktrynaca mnie
wpienia. A tym właśnie jest religia w szkołach. Której godzin - tak przy
okazji - jest więcej niż bilogii, chemii, fizyki, matematyki i historii. No
ale po co nam wykształcone społeczeństwo - debilami klepiącymi zdrowaśki
łatwiej sterować.

Trzecia kwestia - obyczaje narzucane przez PiS Ci pasują? Religia o zamachu
też?

[ Kobiety przywiązują się przez względy.                        (Stendhal) ]