Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Laptop dla nastolatki

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Laptop dla nastolatki
From: "Marek" <trele@fele.kuku.pl>
Date: Fri, 11 Mar 2016 13:01:26 +0100

Użytkownik "Michal Lukasik" <michu_l@tlenCUT.pl> napisał w wiadomości
news:nbs6gi$siq$1@news.mixmin.net...
Jestem przeciwny religii w szkole za pieniądze podatnika zwłaszcza, że to aż
~11% budżetu przeznaczonego na szkolnictwo (pamiętam
tę liczbę z jakiejś audycji w Zet-ce - nawet jeśli jest to zawyżone i faktycznie wynosi
tylko 1% to też jestem na "nie").

 A gówno mnie obchodzi, że jesteś na nie. Polska to w 90% kraj katolicki,
w którym jest demokracja (sami jej chcieliśmy) więc to większość decyduje,
co i gdzie ma być a czego ma nie być, a mniejszość (zalednie 10%) to
może sobie jedynie pokwiczeć na tych swoich marszach KOD-u.
 Jak lewactwo i ateiści będą mieli w Polsce większość (co mam nadzieje
NIGDY nie nastąpi), to sobie możecie wprowadzić legalne pedalstwo,
gejostwo, lesbijstwo, kazirodztwo i robić burzenie kościołów jak wasz
nauczyciel Lenin i Stalin.
 Póki co tu jest Polska Jagiellonów i żadne wydmuszki polityczne typu
Petru, Schetyna i spółka nie będą nam narzucać swoich obyczajów.

--
Pzdr.
Marek