Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 2 Mar 2016 14:41:30 +0100
Dnia Wed, 2 Mar 2016 04:00:37 -0800 (PST), Konrad Anikiel napisał(a):

> Znasz jakieś uniwersalne rozwiązanie które by poprawnie działało we
> wszystkich sytuacjach, tak żebym widział które posty czytałem a których nie
> itd?

Jeśli twoje przypadkowe maszyny mają gniazdo USB to może sprawdzi się
40TudeDialog. Zasadniczo się go instaluje, ale raz zainstalowany na
pendrajwie potrafi działać pod wszystkimi chyba OS-ami windzianymi i
napewno pod linuksami. Wada taka że targasz z sobą pena ale i tak dziś
każdy go nosi w portfelu :)
--
Jacek
I hate haters.