Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: JaNus <bez@adresu>
Date: Wed, 2 Mar 2016 12:58:28 +0100
W dniu 2016-03-02 o 12:31, Konrad Anikiel pisze:

Aktualnie potrzebuję prostego rozwiązania i esata jest najprostsze,
o ile mogę użyć kompa z takim portem. Może się okazać że wtedy kiedy
będę miał wszystkie dane do tej roboty i wreszcie będę mógł ją
zapuścić, jedynym sprzętem jaki będzie dostępny, będzie cos bez
esata i wtedy nastąpi konsternacja. Z jednej strony wystarczy
jednorazowa prowizorka, z drugiej strony niekoniecznie.

To co to za robota / firma, że jest ważny temat, a gdy go masz obrabiać, to zabierają Ci lapka? To może każą ci kupić parsonalny... sukabA (był o tym jakiś film, całkiem niezły). Ten sprzęt ma sporo zalet: chłodzenie w 100% pasywne, więc nie brzęczy, żadnych kłopotów z baterią, całkowita gwarancja, że nie dotknie tego żaden znany wirus z internetu. Poproś szefa, aby na to spojrzał od tej... drugiej strony! To ostatnie to klucz do zrozumienia.

A dotego zamiar ewentualny. Jeśli to zadziała i okaże się niezłe, to
chciałoby się tego użyć jeszcze w przyszłości. Może nie szachy, ale życie.

Jak pendraki będą szybko padać, to przyszłość
niezbyt perspektywiczna. :(

Może wiesz jak Google Groups nauczyć zawijania wierszy? Albo znasz jakiś inny
onlinowy czytnik usenetu, który to potrafi?

Wciskać Enter ręcznie?
Może coś wybierzesz z newsreaders.com/web

O, obaczę. Dzięki.

Dość przyzwoity jest darmowy:
Mozilla Thunderbird\thunderbird.exe
 - no ale zastrzeżeń nieco mam, nie wszystko przemyśleli.

Dobre rady nic nie kosztują

   i przeważnie warte są
                swojej... ceny!