Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 04:00:37 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 12:39:50 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

> Dobre!

> Naprawdę wątroba mi z lekka się skręca, gdy słyszę taką wymówkę, że (jak
> napisałeś Konradzie) czegoś-tam nie da się "Google Groups nauczyć". A to
> nie masz pod ręką standardowego edytora tekstów? Ja jestem totalnym
> dysgrafem, sadzę takie byki, że gdybym nie miał edytora, to gdy swe
> odręczne pisma czytam po niewczasie - aż się za głowę łapię, jak w czymś
> mogłem takiego kalafiora posadzić. Ale mam na tyle szacunku dla
> odbiorców, aby poświęcić te kilka (czasem ~naście, albo i ~dziesiąt!)
> [...]

Starać się zawsze warto, patrz, wciskam enter ręcznie (jeszcze do niedawna
byłem przekonany że zawsze wciskałem enter ręcznie). Ale:

1. Mieszkam w trzech miejscach. W każdym stoi inny pecet, w zależności
od tego co robię, raz winda, raz linda.
2. Dużą część czasu spędzam w podróży, a tam albo pracowy laptop, albo
prywatny tablet (ten ktory akurat działa), albo służbowy telefon (ten
który akurat działa), albo hotelowy terminal, albo lotniskowa kafejka,
raz winda, raz ios.
3. Mam robotę w której dużo czekam na to co komputer robi, więc i w pracy
mam czas na bitchowanie się po usenetach, ale niczego tu nie zainstaluję.

Znasz jakieś uniwersalne rozwiązanie które by poprawnie działało we
wszystkich sytuacjach, tak żebym widział które posty czytałem a których nie itd?