Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 02:23:22 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 10:11:16 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:

> Działać to będzie, ale pendrive'y szybko zarżnie.

No, wiem.

> Nie można podłączyć czegoś via iSCSI?

Można przez eSATA. To akurat proste. Szukam ewentualnych alternatyw, jeśli
najprostsze rozwiązanie z jakichś powodów okaże się niemożliwe. Na przykład
takiego że jednak muszę to puścić na innym laptopie który nie ma esata. Grube
symulacje i laptopy to nieporozumienie, ale czasem człowiek musi wbić gwóźdź
mikroskopem, bo nie ma młotka.

> BTW: zawijaj wiersze.

Może wiesz jak Google Groups nauczyć zawijania wierszy? Albo znasz jakiś inny
onlinowy czytnik usenetu, który to potrafi?