Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Bolko <suryga@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 08:52:44 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 17:32:23 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:

> Kupiłem Raspberry Pi (jaka poetycka nazwa, malinka) synowi do zabawy. Nie
> palą się światełka, nie działa. Kupiłem drugi. Światełka się świecą,
> startuje. Trwa to tak długo, że wniosek ten sam: nie działa. To tylko kwestia
> definicji słowa "działa", ale dla mnie to nieporozumienie. Teraz są tanie TV
> boxy, siedzi w tym cztero albo ośmiordzeniowy ARM, z jakąś tam lepszą albo
> gorszą grafiką. Daje radę dekodować H.264 na 4k, nawet ciepły się nie robi.
> Mocy pobiera tyle co nic.

Kwestia budżetu.
Ty używasz tablicy która wysyła maile.
Mi musi wystarczyć kartka papieru:)

a na poważnie mówisz o czymś takim:
http://allegro.pl/android-smart-tv-box-cs918-rockchip-4x1-6ghz-8gb-i4907984229.html

a co to potrafi poza pokazywaniem filmów?
RPI wydaje mi się bardziej open na różne doświadczenia