Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 03:31:24 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 12:14:53 UTC+1 użytkownik Dominik & Co napisał:

> Ale może najpierw sprawdź, czy to najprostsze nie okaże się OK.
> Czy to szachy, że musisz myśleć 5 ruchów do przodu? :-)

Aktualnie potrzebuję prostego rozwiązania i esata jest najprostsze,
o ile mogę użyć kompa z takim portem. Może się okazać że wtedy kiedy
będę miał wszystkie dane do tej roboty i wreszcie będę mógł ją
zapuścić, jedynym sprzętem jaki będzie dostępny, będzie cos bez
esata i wtedy nastąpi konsternacja. Z jednej strony wystarczy
jednorazowa prowizorka, z drugiej strony niekoniecznie.

A dotego zamiar ewentualny. Jeśli to zadziała i okaże się niezłe, to
chciałoby się tego użyć jeszcze w przyszłości. Może nie szachy, ale życie.

> Wciskać Enter ręcznie?
> Może coś wybierzesz z newsreaders.com/web

O, obaczę. Dzięki.