Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid>
Date: Wed, 2 Mar 2016 11:14:51 +0000 (UTC)
Dnia 02.03.2016 Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com> napisał/a:

> Można przez eSATA. To akurat proste. Szukam ewentualnych alternatyw, jeśli
> najprostsze rozwiązanie z jakichś powodów okaże się niemożliwe.

Ale może najpierw sprawdź, czy to najprostsze nie okaże się OK.
Czy to szachy, że musisz myśleć 5 ruchów do przodu? :-)

> Może wiesz jak Google Groups nauczyć zawijania wierszy? Albo znasz jakiś inny
> onlinowy czytnik usenetu, który to potrafi?

Wciskać Enter ręcznie?
Może coś wybierzesz z newsreaders.com/web

Ja po prostu zrobiłem webowy dostęp do domowej malinki.

--
Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
Pisząc na priv zmień domenę na gmail.