Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Swap na macierzy pendriveów
From: Konrad Anikiel <anikiel.konrad@gmail.com>
Date: Wed, 2 Mar 2016 13:14:59 -0800 (PST)
W dniu środa, 2 marca 2016 21:42:05 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:

> A jak już macie, to pochwalcie się, czy ma "stosowalność" jako
> urządzenie autonomiczne? Czyli tablet, bez podpinania do zewnętrznego
> monitora? I czy aby go używać np. w autobusie, lub dalekim plenerze - ma
> to jakąś baterię? Pytam, bo przymierzam się do jakiegoś zbliżonego
> zakupu...

Musisz miec prąd, mój ma 3Amperowy zasilacz 12V. Zrobienie UPSa na 12V byłoby
banalne, jeśli to miałoby robić cokolwiek mission critical. Video w zasadzie
tylko na HDMI. To jest TV box i nikt tego inaczej nie nazywa, chociaż siedzi w
tym trochę mocy obliczeniowej, system operacyjny, kupa softwareu itd. W
założeniu ma zastąpić HTPC, a że prądu żre mało, to się tego po prostu nie
gasi, a że chodzi to 24/7, to nadać się może do wielu przydatnych zastosowań.
Co pisząc, przyznaję się że nic wielkiego na tym nie zrobiłem. :-)