Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] osiołkowi... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] osiołkowi... OT
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 15 Dec 2015 23:05:12 +0100
On Tue, 15 Dec 2015 19:59:13 +0100, Przemek wrote:

> Ludzie tacy jak Korwin, po tylu latach bycia na świeczniku, nie powinni
> dawać pola do interpretacji.

Czy naprawdę oczekiwanie od rozmówcy odrobiny logicznego myślenia to jest
pole do interpretacji? To nie poezja, to jednoznaczna informacja. A to że
Piotrowska to kretynka i nie łapie to już nie jest problem Korwina.

> Podobnie jak witkowa, która przed chwilą tłumaczyła, że konus wcale nie
> nazwał nikogo komunistą i złodziejem, ani nie nazwał gorszym sortem.
> Ta... Tego zaszczutego nastolatka niedawno też nie zabili, sam się zabił :/

Nie wiem o jakim konusie mówisz i jakim nastolatku, bo nie korzystam z
mainstremowego ścieku manipulacyjnego. Też Ci to radzę, bo jego rolą jest
sfałszować rzeczywistość i zamydlić oczy tematami nieistotnymi, żeby sprawy
ważne przeszły bokiem.

--
howgh
szemrany