Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] osiołkowi... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] osiołkowi... OT
From: Krzysiek <krzysiu_md@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 15 Dec 2015 23:08:42 +0100
Smiejemy się z Korwina traktując go jako
ekstremistę. ale dziesiątki jego pomysłów ilustrowanych filmikami na YT,
dałoby się zastosować natychmiast, bez szkody dla Państwa z wielką
korzyścią dla społeczeństwa.
Jakoś tak z mojego otoczenia, ale i z RTV czy prasy - zauważam, że
najchętniej szydzą z niego ludzie określający się jako "humaniści"
(cokolwiek mają na myśli).
Z całym szacunkiem dla JKM, powiedziałbym raczej, że 'techniczni' i 'ściśli' mają to wątpliwe szczęście, że JKM rzadko się wypowiada o budowie mostów, optymalizacji relacyjnych baz danych albo teorii strun, i nie bardzo mają okazję zasmakować zastosowania inteligencji w stanie absolutnie czystym w dziedzinach, o których mają pojęcie. Kiedyś mi też bardzo mi ówczesny UPR pasował, dopóki nie usłyszałem kilku ciekawych rzeczy o tym, o czym sam mam jakieś pojęcie.
Krzysiek