Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] osiołkowi... OT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] osiołkowi... OT
From: szemrany <szemrany@offline.off>
Date: Tue, 15 Dec 2015 18:40:02 +0100
On Tue, 15 Dec 2015 00:02:27 +0100, Przemek wrote:

> Tomasz Lis na żywo z Karoliną Korwin Piotrowską i paraolimpijczykiem,
> nie pomnę nazwiska. Na TVP VOD na pewno w całości, bo tam oglądałem.
> Dość długa perora.

Ta audycja, w której Korwin używa określenia debil mając na myśli termin
medyczny, a interlokutorzy, włącznie z Jasiem Melą, idiotycznie
interpretują to jako synonim niepełnosprawności w ogóle? Ta audycja w
której Korwin twierdzi, że skoro olimpiada to zawody w sprawności
fizycznej, to robienie zawodów w sprawności wśród osób niesprawnych jest z
góry obarczone błędem, bo każdy ma inny rodzaj niesprawności i nie da się
ich uczciwie porównać? Ta audycja gdzie Korwin mówi, że w takim razie per
analogia powinno się zrobić zawody w szachy dla debili, rozumując
logicznie, że _upośledzony umysłowo_ (debil, termin medyczny) nie da rady
brać udziału w zawodach wymagających _szczególnej sprawności umysłowej_?

A propos Korwina i bojkotowania/krytykowania/odrzucania/brzydzenia
się/niechęci do niepełnosprawnych:

https://www.youtube.com/watch?v=PPtZ4bV9Kvo

--
howgh